Könyvek egy mondatban

Tegnap láttam az egyik hazai könyves vloggernek, Attilának a videóját (akire haragszom Tris miatt...), amiben könyveket írt le egy-egy találó és olykor vicces mondatba. Gondoltam, én is csinálok egy ilyen kis összeállítást az olvasmányaimból. Íme:


SPOILERES TARTALOM, CSAK AKKOR OLVASD EL, HA OLVASTAD AZ ADOTT KÖNYVET!


Csontváros: Az anyám hazudott nekem, és a pasi, akibe belezúgtam a bátyám.
Hamuváros: A legjobb barátommal járok, de még mindig a tesómat szeretem.
Üvegváros: Szuper, Jace mégse a bátyám.
Beastly - A szörnyszívű: Nem a kinézet számít, csak a könyvek és a rózsák.
Örök kísértés: Még a szellemlátó csaj is a tiltott pasiba zúg bele.

A többi a tovább után!





Senkinek sem kellesz: A csávó egy tapló paraszt velem, de kit izgat, attól még muszáj beleszeretnem.
Csitt, csitt: Jó lenne tudni, akkor mi is valóságos ebben az egészben.
Forgotten: Full amnéziás vagyok, mégse bukom meg a suliban.
Rémségek Cirkusza: Ne lopj mérges pókot egy vámpírtól, mert megszívod!
Démonmester: Mindegy, mit csinálsz, csak jól tudj sakkozni.



Eleven testek: Hogyan ne edd meg a csajt, ha belezúgsz.
A soha határa: Hogyan basszuk el a történetet, szó szerint.
Obszidián: A földönkívüli pasik szexik.
Hontalan lelkek: Ha gyerekek énekét hallod, fuss!
Csillagainkban a hiba: Verseny, melyikőtök patkol el hamarabb.



Legenda: Ha fel tudsz mászni egy épületre, te vagy a legkirályabb az országban.
Touch: Az erdőben talált idegen srácot okvetlenül vidd haza, hogy bemutathasd a faternak.
Rubinvörös: Hiába tudsz a múltba ugrani, az életed ettől még inkább szívás.
Elakadó lélegzet: Hogyan ne verjenek agyon otthon, és közben pasizni is tudj.
Vámpírakadémia: Egy vérszívókkal teli suliban nincs jó pasi, csak a tanár.



Árnyak asszonya: Nem mindenki nő, aki annak látszik.
Szerethetetlen: A fiatal, jóképű rendőrcsávók még főzni is tudnak.
A beavatott: Ha körbedobálod késekkel, a csaj tuti beléd szeret.
A lázadó: Depressziósan ne akarj másokat megmenteni!
A hűséges: Keress egy helyet, ahol végre kettesben maradhatsz a pasiddal.
(Végre nem akarsz meghalni, de azért mégis lelőnek.)

1 megjegyzés: